№
за планом
|
КЛАСИ
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Примітки
|
||||||||||||||||
6а
№ факт. Дата
|
6в
№ факт. Дата
|
|||||||||||||||||||
29
|
27
|
15.12
|
26
|
14.12
|
Основні форми рельєфу суходолу.
Практична робота № 3 (продовження). Позначення на
контурній карті рівнин, гір, вулканів суходолу та серединно-океанічних
хребтів.
|
|||||||||||||||
30
|
28
|
19.12
|
27
|
19.12
|
Різноманітність та утворення гір на
суходолі. Найвищі та найдовші гори світу.
Практична робота № 3 (продовження). Позначення на контурній карті рівнин, гір,
вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.
|
|||||||||||||||
29
|
22.12
|
28
|
20.12
|
Рельєф дна
океану. Серединно-океанічні хребти – найвищі і найдовші гори Світового
океану.
Унікальні
форми рельєфу земної кулі, їх охорона.
Практична робота № 3 (закінчення). Позначення на контурній карті рівнин, гір,
вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів.
|
||||||||||||||||
32
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Літосфера».
|
|||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
ІІ семестр
|
||||||||||||||||||||
Тема 2. Атмосфера. 12
год.
|
||||||||||||||||||||
33
|
30
|
11.01
|
29
|
11.01
|
Будова атмосфери, властивості повітря в тропосфері.
|
|||||||||||||||
34
|
31
|
12.01
|
30
|
12.01
|
Добовий і річний хід температури повітря, причини їхнього
коливання. Карта ізотерм. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання
температури повітря.
|
|||||||||||||||
35
|
32
|
18.01
|
31
|
18.01
|
Атмосферний тиск: причини і наслідки його
зміни в тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску.
|
|||||||||||||||
36
|
33
|
19.01
|
32
|
19.01
|
Практичніа
робота № 4. Розв’язування
задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою.
|
|||||||||||||||
37
|
34
|
25.01
|
33
|
25.01
|
Вітер: причини виникнення, напрямки, сила,
швидкість, їх визначення сучасними
приладами й візуально. Місцеві вітри.
|
|||||||||||||||
38
|
35
|
26.01
|
34
|
26.01
|
Вода в атмосфері: випаровування, вологість
повітря та її зміни.
|
|||||||||||||||
39
|
36
|
01.02
|
35
|
01.02
|
Хмари і туман, відмінності в їх утворенні.
Форми хмар, хмарність.
|
|||||||||||||||
40
|
37
|
02.02
|
36
|
02.02
|
Опади, що випадають з хмар та з повітря, їх
види, способи вимірювання. Карта розподілу опадів.
|
|||||||||||||||
41
|
38
|
08.02
|
37
|
08.02
|
Погода, її елементи, мінливість.
Характерна погода за сезонами у
своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення прогнозів погоди.
|
|||||||||||||||
42
|
39
|
09.02
|
38
|
09.02
|
Практична робота № 5. Складання графіка зміни температури
повітря, діаграм хмарності та опадів, рози вітрів, їх аналіз.
|
|||||||||||||||
43
|
40
|
15.02
|
39
|
15.02
|
Клімат. Основні кліматичні показники. Карта кліматичних поясів.
Зміни клімату. Вплив людини на атмосферу і клімат.
|
|||||||||||||||
44
|
41
|
16.02
|
40
|
16.02
|
Узагальнення і систематизація знань з теми «Атмосфера»
Контрольна робота № 2
|
|||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. Гідросфера. 12
год.
|
||||||||||||||||||||
45
|
42
|
22.02
|
41
|
22.02
|
Загальна кількість води на Землі, її розподіл між частинами
гідросфери.
|
|||||||||||||||
46
|
43
|
23.02
|
42
|
23.02
|
Світовий океан та його частини: океани, моря, затоки, протоки.
Шкала глибин, визначення глибин океанів і морів. Острови в океані.
|
|||||||||||||||
47
|
44
|
1.03
|
43
|
1.03
|
Властивості вод Світового океану.
|
|||||||||||||||
48
|
45
|
2.03
|
44
|
2.03
|
Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях. Багатства вод
Світового океану. Океан та людина.
|
|||||||||||||||
49
|
46
|
09.03
|
45
|
09.03
|
Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система,
басейн річки, річкова долина.
|
|||||||||||||||
50
|
47
|
15.03
|
46
|
15.03
|
Найдовші, найбільші за площею басейну і
найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.
|
|||||||||||||||
51
|
48
|
16.03
|
47
|
16.03
|
Озера, їх різноманітність за площею,
походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної
кулі.
|
|||||||||||||||
52
|
49
|
22.03
|
48
|
22.03
|
Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми:
ставки, водосховища, канали.
|
|||||||||||||||
53
|
50
|
23.03
|
49
|
23.03
|
Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Особливості
утворення і поширення льодовиків.
Багаторічна мерзлота – підземне зледеніння. Утворення і
поширення багаторічної мерзлоти.
|
|||||||||||||||
54
|
51
|
5.04
|
50
|
5.04
|
Підземні води, умови їх утворення і залягання
в земній корі. Термальні і мінеральні води.
|
|||||||||||||||
55
|
52
|
6.04
|
51
|
6.04
|
Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод
Світового океану і суходолу.
Практична робота № 6
Позначення на контурній карті морів, проток, заток, островів;
річок, озер, водоспадів.
|
|||||||||||||||
56
|
53
|
12.04
|
52
|
12.04
|
Узагальнення
знань учнів за темою «Гідросфера».
|
|||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
Тема 4. Біосфера
та ґрунти . 2 год.
|
||||||||||||||||||||
57
|
54
|
13.04
|
53
|
13.04
|
Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
|
|||||||||||||||
58
|
55
|
19.04
|
54
|
19.04
|
Властивості ґрунтів.
Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів. Вплив господарської діяльності людини на
ґрунтовий покрив, рослинний і тваринний світ суходолу та океану.
|
|||||||||||||||
Тема 5. Природні комплекси. 3 год. + 1 год. резервна
|
||||||||||||||||||||
59
|
56
|
20.04
|
55
|
20.04
|
Природні
комплекси (ландшафти) як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Географічна оболонка –
найбільший природний комплекс Землі, її межі, властивості.
|
|||||||||||||||
60
|
57
|
26.04
|
56
|
26.04
|
Природні зони Землі, їх особливості.
|
|||||||||||||||
61
|
58
|
27.04
|
57
|
27.04
|
Практична робота № 7 . Складання опису одного з природних
комплексів своєї місцевості (за типовим планом)
|
|||||||||||||||
62
|
59
|
3.05
|
58
|
3.05
|
Узагальнення
знань учнів за темами «Біосфера та грунти», «Природні комплекси».
|
|||||||||||||||
Розділ IV.
Планета людей. 5 год. + 2
год. Резервних
|
||||||||||||||||||||
Тема 1. Кількість
і розміщення Землі. 2 год.
|
||||||||||||||||||||
63
|
4.05
|
4.05
|
Кількість
населення Землі. Розселення населення на Землі. Найбільш заселені території
земної кулі.
|
|||||||||||||||||
64
|
10.05
|
10.05
|
Людські
раси. Дослідження М. М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу.
|
|||||||||||||||||
Тема 2. Держави світу. 2 год.
|
||||||||||||||||||||
65
|
11.05
|
11.05
|
Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу.
|
|||||||||||||||||
67
|
17.05
|
17.05
|
Держави-сусіди України на
політичній карті світу.
Практична робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав та їх
столиць.
|
|||||||||||||||||
Тема 3. Вплив людини на природу 1 год.
|
||||||||||||||||||||
67
|
Зміни
складових географічної оболонки людством. Зміни природних комплексів Землі.
Забруднення довкілля та його охорона.
|
|||||||||||||||||||
68
|
Дослідження 2. Захист міні-проектів з
утилізації побутових відходів.
|
|||||||||||||||||||
69
|
Узагальнення
знань учнів за розділом «Планета людей».
|
|||||||||||||||||||
70
|
Повторення вивченого за рік
|
|||||||||||||||||||
№ за
планом
|
Класи
7а 7б 7в
№ факт. Дата № факт. Дата
№ факт. Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
Примітки
|
||||||||||||||||
27
|
27
|
13.02
|
27
|
14.02
|
27
|
13.02
|
Природні зони. Вертикальна поясність Анд. Зміни природи материка людиною.
|
|||||||||||||
28
|
28
|
16.12
|
28
|
16.12
|
28
|
16.12
|
Сучасні екологічні проблеми.
Найвідоміші об’єкти Південної Америки,
занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
Практична робота № 6. Позначення на контурній
карті назв основних географічних об’єктів материка.
|
|||||||||||||
29
|
29
|
20.12
|
29
|
21.12
|
29
|
20.12
|
Населення. Держави. Зв’язки України з державами
Південної Америки.
|
|||||||||||||
30
|
30
|
23.12
|
30
|
23.12
|
30
|
23.12
|
Узагальнення
знань
учнів
за
темою «Південна Америка».
|
|||||||||||||
ІІ семестр
|
||||||||||||||||||||
Тема 3. Австралія.
5 годин (4 години + 1 година резервного часу)
|
||||||||||||||||||||
31
|
31
|
12.01
|
31
|
12.01
|
31
|
11.01
|
Географічне положення Австралії. Дослідження та освоєння материка. Тектонічна
будова, рельєф, корисні копалини.
|
|||||||||||||
32
|
32
|
17.09
|
32
|
17.09
|
32
|
17.01
|
Клімат. Води суходолу.
|
|||||||||||||
33
|
33
|
19.09
|
33
|
19.09
|
33
|
18.01
|
Унікальність рослинності і тваринного світу Австралії.
Природні зони. Зміна природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти Списку
природної спадщини ЮНЕСКО.
|
|||||||||||||
34
|
34
|
24.01
|
34
|
24.01
|
34
|
24.01
|
Населення, його склад та
розміщення. Австралія – країна-материк. Україна і Австралія.
Практична робота № 7. Позначення на контурній карті назв основних
географічних об’єктів Австралії
|
|||||||||||||
Розділ ІІІ «Полярний материк
планети» 2 години
|
||||||||||||||||||||
Тема 1. Загальні
відомості про Антарктиду. 1 година
|
||||||||||||||||||||
35
|
35
|
26.01
|
35
|
26.01
|
35
|
25.01
|
Географічне положення. Дослідження материка.
Українська дослідна станція «Академік Вернадський». Міжнародний статус
материка. Антарктида й Антарктика.
|
|||||||||||||
Тема
2. Природа материка. 1 година
|
||||||||||||||||||||
36
|
36
|
31.01
|
36
|
31.01
|
36
|
31.01
|
Тектонічна будова, рельєф, клімат, рослинний і
тваринний світ Антарктиди. Природні багатства, їх використання. Екологічні
проблеми материка.
Практична робота № 8. Позначення на контурній карті географічних об`єктів Антарктиди.
|
|||||||||||||
37
|
37
|
02.02
|
37
|
02.02
|
37
|
01.02
|
Урок узагальнення з теми
«Австралія» та «Антарктида»
|
|||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
Розділ ІV
« Материки Північної півкулі»
24 години (23 години + 1
година резервного часу)
|
||||||||||||||||||||
Тема 1. Північна Америка. 8 годин
|
||||||||||||||||||||
38
|
38
|
7.02
|
38
|
7.02
|
38
|
7.02
|
Географічне положення. Історія відкриття та
освоєння.
|
|||||||||||||
39
|
39
|
9.02
|
39
|
9.02
|
39
|
8.02
|
Тектонічні структури, рельєф, корисні копалини.
|
|||||||||||||
40
|
40
|
14.02
|
40
|
14.02
|
40
|
14.02
|
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи
клімату.
|
|||||||||||||
41
|
41
|
16.02
|
41
|
16.02
|
41
|
15.02
|
Води суходолу.
Практична робота № 9 . Позначення на контурній карті географічних
об'єктів Північної Америки.
|
|||||||||||||
42
|
42
|
21.02
|
42
|
21.02
|
42
|
21.02
|
Природні зони. Вертикальна поясність в горах материка.
|
|||||||||||||
43
|
43
|
23.02
|
43
|
23.02
|
43
|
22.02
|
Зміни природи материка людиною. Сучасні
екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти,
занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО (захист дослідницьких міні-проектів «Розробка та
обґрунтування маршруту, що проходить через об'єкти Північної Америки, занесені до Списку
природної спадщини ЮНЕСКО»).
|
|||||||||||||
44
|
28.02
|
44
|
28.02
|
44
|
28.02
|
Населення. Держави. Україна і держави Північної
Америки.
|
||||||||||||||
45
|
Узагальнення знань з тем «Антарктида» і «Північна
Америка»
|
|||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
Тема
2. Євразія. 16 годин (15 годин + 1
година резервного часу)
|
||||||||||||||||||||
46
|
45
|
02.03
|
45
|
02.03
|
45
|
01.03
|
Географічне положення. Поділ Євразії на дві
частини світу.
|
|||||||||||||
47
|
46
|
07.03
|
46
|
07.03
|
46
|
07.03
|
Дослідження та освоєння материка.
|
|||||||||||||
48
|
47
|
09.03
|
47
|
09.03
|
47
|
14.03
|
Тектонічна будова.
|
|||||||||||||
49
|
48
|
14.03
|
48
|
14.03
|
48
|
15.03
|
Рельєф, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.
|
|||||||||||||
50
|
49
|
16.03
|
49
|
16.03
|
49
|
21.03
|
Загальні риси клімату.
|
|||||||||||||
51
|
Кліматичні пояси і типи клімату.
|
|||||||||||||||||||
52
|
50
|
21.03
|
50
|
21.03
|
50
|
22.03
|
Практична робота № 10. Визначення
типів клімату у межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм.
|
|||||||||||||
53
|
51
|
23.03
|
51
|
23.03
|
51
|
04.04
|
Води суходолу.
|
|||||||||||||
54
|
52
|
04.04
|
52
|
04.04
|
52
|
05.04
|
Природні зони
|
|||||||||||||
55
|
53
|
06.04
|
53
|
06.04
|
53
|
11.04
|
Вертикальна поясність.
|
|||||||||||||
56
|
54
|
11.04
|
54
|
11.04
|
54
|
12.04
|
Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші об’єкти, занесені до
Списку природної спадщини ЮНЕСКО.
|
|||||||||||||
57
|
Населення. Держави. Найбільші держави Європи.
|
|||||||||||||||||||
58
|
Найбільші держави Азії. Зв’язки України з країнами Зв’язки України з
країнами Європи та Азії.
|
|||||||||||||||||||
59
|
Практична робота№ 11. Позначення на контурній
карті географічних об’єктів Євразії.
|
|||||||||||||||||||
60
|
Дослідження 4. Здійснення уявної
подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн,
природних об’єктів та природних комплексів.
|
|||||||||||||||||||
61
|
Узагальнення знань учнів за темою «Євразія». Контрольна
робота №2
|
|||||||||||||||||||
ТЕМАТИЧНА
|
||||||||||||||||||||
Розділ V.
«Океани» 5 годин
|
||||||||||||||||||||
Тема
1. Тихий океан. 2 години
|
||||||||||||||||||||
62
|
Географічне положення. Острови в
Тихому океані, їх походження. Рельєф дна.
|
|||||||||||||||||||
63
|
Клімат і води.
Органічний світ і природні ресурси. Охорона природи океану. Вплив океану на життєдіяльність людей
прилеглих материків. Острови в Тихому океані, їх природні особливості.
Практична робота № 12. Позначення географічних
об’єктів та течій океанів на контурній карті
|
|||||||||||||||||||
Тема 2.
Атлантичний океан. 1 година
|
||||||||||||||||||||
64
|
Географічне положення океану. Рельєф дна. Клімат і
води. Органічний світ і природні
ресурси, їх використання. Охорона природи океану. Вплив океану на
життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота № 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на
контурній карті (продовження).
|
|||||||||||||||||||
Тема 3.
Індійський океан. 1 година
|
||||||||||||||||||||
65
|
Географічне положення океану. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ
і природні ресурси. Види господарської діяльності в океані. Охорона природи
океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота № 12. Позначення географічних об’єктів та течій океанів на
контурній карті (продовження).
|
|||||||||||||||||||
Тема 4. Північний
Льодовитий океан. 1 година
|
||||||||||||||||||||
66
|
Географічне положення океану. Рельєф дна. Клімат і води. Органічний світ
і природні ресурси. Види господарської діяльності в океані. Охорона природи
океану. Вплив океану на життєдіяльність людей прилеглих материків.
Практична робота № 12. Позначення г-них об’єктів та течій океанів на
контурній карті (пр).
|
|||||||||||||||||||
Розділ VІ . « Вплив людини на природу
материків та океанів» 2 години
|
||||||||||||||||||||
Тема 1.
Використання природних багатств материків і океанів. 1 година
|
||||||||||||||||||||
67
|
Природні
багатства материків та океанів, їх основні види. Наслідки використання ресурсів людиною. Порушення природної
рівноваги. Антропогенні ландшафти.
|
|||||||||||||||||||
Тема 2.
Екологічні проблеми материків та океанів.
1 година
|
||||||||||||||||||||
68
|
Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела
їх надходження. Міжнародне співробітництво у розв’язуванні екологічних
проблем. Міжнародні організації з охорони природи.
|
|||||||||||||||||||
69
|
Узагальнення
знань
учнів
за
темами «Океани» та «Вплив людини на природу материків і
океанів».
|
|||||||||||||||||||
70
|
Узагальнююче повторення за рік
|
|||||||||||||||||||
Страницы
Календарно-тематичне планування на ІІ семестр 2016-2017 н. р.
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар